VTIPBÁZE.CZ
9 21.12.2011 22:16:34
Nasledujici radky obsahuji autenticke zaznamy o zavadach letadel CIS Air Force hlasenych piloty a jejich vyrizeni opravarskymi dilnami:

P: Leva vnitrni pneumatika hlavniho podvozku by skoro chtela vymenit.
T: Leva vnitrni pneumatika hlavniho podvozku byla skoro vymenena.

P: Zkusebni let probihal OK, automaticke pristani velmi tvrde.
T: Toto letadlo neni vybaveno automatickym pristavanim.

P: U vrtule c. 2 prosakuje kapalina.
T: Prosakovani kapaliny u vrtule c. 2 normalni. Nefunguje prosakovani u vrtuli c. 1, 3 a 4.

P: V pilotni kabine je neco uvolnene.
T: V pilotni kabine jsme neco utahli.

P: Prokazatelne unika kapalina z prevodovky praveho podvozku.
T: Dukazy odstraneny.

P: DME je nastaveno na neuveritelne vysokou hlasitost.
T: Hlasitost nastavena na uveritelnou hodnotu.

P: Mrtvy hmyz na prednim skle.
T: Objednan zivy hmyz.

P: Je-li autopilot nastaven na udrzovani vysky, letoun klesa rychlosti 70 m/s.
T: Na zemi se zavadu nepodarilo reprodukovat.

P: IFF nefunguje.
T: IFF nefunguje, je-li vypinac v poloze VYPNUTO.

P: Treci uzavery zpusobuji drhnuti plynove paky.
T: K tomu tam jsou.

P: Chybi motor č. 3.
T: Po kratkem hledani motor c. 3 nalezen na pravem kridle.

P: Podezření na prasklinu předního skla.
T: Podezření je správné.

P: Letadlo provádí ztřeštěnosti.
T: Letadlo bylo varováno, že se má uklidnit, létat rovně a chovat se vážně.